Genmab — April 2014
-
jeg tror godt man kan regne med en rimelig stor multipel
-
og hvis man så kan få medvind fra head-to-head så kan der ske ting og sager.
-
men deres potentielle label markedet er vel 3-5 doblet
-
hvis det kan gøre det
-
men det bliver usandsynligt spændende at se om vi kan se noget i kvartalstallene. Men Genmab selv regner jo ikke med det store og de har indtil videre været de bedste til at bedømme uptake
-
vi har gsk d. 29 april..
-
så har vi et rimeligt benchmark. vi får alligevel 2 måneder i 1st line for næste kvartal, hvor stoffet vel er ved at være rimeligt velkendt allerede.
-
ja det var så betydeligt større

-
du har hængt godt ved gentogen. tak for kampen
-
nu er det mere nedad bakke for os alle
-
altså på den gode måde
-
det er svært at sige hvad der sker nu. men hvis alt flasker sig så har vi altså en blockbuster i arzerra. spørgsmålet er hvornår
-
jeg vil hoppe af nu. igen tillykke. god påske. Sempre Fi.
-
godt at høre fra de gamle - det tegner godt herfra. Jeg håber at vi sadig har 4 readouts her i 2014, selv om fluradabine pludselig er kommet i far
-
nu har vi endelig muligheden for at gå efter sortseerne, der mener at arzerra aldrig vil blive til noget - om ikke andet, så får vi kampen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind