Genmab — April 2014
-
enig. Efter ASCO er den her laaaaaaaaangt højere. De dara datter der kommer der vil skabe rystelser i hele medicinalbranchen. just say it
-
Men Svigerfar troede det var som at handle Vestas og andre C20. At de automatisk kommer tilbage efter at være nede. Snakkede ham fra at sælger i kurs 200 da jeg sagde fda bør han tage med. Men han forstår ikke når jeg siger han skal beholde gen til 2020. Han er snart 60 og nedslidt. Men han har lavet 200k på at Trade ind og,ud på få dage på C20. Primært vws. Så han var ved at smide det hele væk på Genmab. Men nu skal jeg lige overtale ham til at holde maj ud også.
-
tirsdag bliver jo kun den første af mange kursdage. Vi skal nok få et bump opad - det vigtigste er at dagsordenen nu er ændret
-
120281 - det er jo meget nemt. Hvis svigerfar tænker sig at dø lige nu, så skal han holde GEN for at glæde sin familie. Hvis han vil have en villa i Toscana, så skal han holde GEN. Hvis han bare vil tjene penge, så skal han holde GEN.
-
Der har været en grund til at en C20 aktie kan tabe 25% på 6 uger uden nyheder - men nu kommer der et fundament.
-
Og oven i det kommer fremtiden - Dara, HTA, Duo, Hexa - og alt det andet vi endnu ikke har hørt om
-
Ja, det er mange penge vi taler om - men check lige pcyc, der ikke kunne få anbefalinger nok i kurs 150. her 6 uger efter koster den 90....
-
biotech er en besynderlig blanding af ekstreme og usikre håb til fremtiden og pludselig de mest sikre cash flows der findes i vern
-
lad os se hvad der sker i næste uge
nå må vi vidste hellere slukke computerne og nyde påsken 
-
http://www.mpatient.org/robert-z-orlowski/ - Interview med Dr. Robert Z. Orlowski vedr. blandt andet Dara
-
Ja for pokker - god vin, god påske til alle
-
På toppen af al den usikkerhed, vi har set de sidste uger, så kan det her simpelthen ikke være dårligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind