Genmab — April 2014
-
Solsen det giver bare ingen mening at sælge dem sådan her hvis man har 6 % af aktierne. Så ville have gøre ligesom meditor og lave en bookbulding hvis han skal sælge så mange
-
om noget, så har US accelereret deres udsalg - de sælger nu 5 aktier for hver enkelt de køber
-
mon det var dagens "dead cat bounce" vi så her til morgen - og nu går det så videre ned mod dagens minus 10-15 points tab?
-
vi er faldet 65 kurspoint fra toppen. så det kan ikke være arzerra afvisning der trykker. markedet har jo kun indregnet ca. 30-50 kurspoint for arzerra og det er inklusiv den godkendte indikationer som de ikke kan tage fra os
-
det er helt fascinerende at se på - US er som et dyr i blodrus, der bare sælger og sælger og sælger
-
i de markedskonditioner kan man ikke bebrejde køberne for at vente lidt med at købe...
-
hvordan er det i ser det er S der sælger? Fra netfonds kan jeg kun se US står for 1,7%?
-
de amerikanske mæglere indrapporterer ikke længere deres handler med navn - vi kan i hvert fald ikke se dem - så de optræder som n/a i en samlet gruppe
-
men vi kender dem jo fra tidligere - jpm, ms, cfsb, gs osv
-
Troldman US mæglere sammen med Credit Suisse og en 2-3 andre europæiske indberetter nu under "anomyours trades"
-
USB kan jeg stadig se
-
Ved vi hvorfor det sker at US brokers ikke bliver vist. Teknisk fejl?
-
Det har afmeldt sig hos Nasdaq har jeg fået at vide af Nordnet
-
så det er ikke en fejl, de kan ikke rette op det fremover.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind