Genmab — April 2014
-
pas på hvad i ønsker - bliver der handlet 1 mio aktier i dag så slutter vi nok under 180
-
altså jo hurtigere alle vores US investorer kommer ud og vi igen bliver et rent skandinavisk ejet firma jo gladere bliver jeg

-
vi skal fandme ikke være nogen amerikansk tradingmaskine men være en sund stabil skandinaisk ejet biotekaktie
-
Det har jeg JSEH
men det var før jeg opdagede amerikanerne som maniodepressive. At de kan sende et indeks ned med 30% på 1 måned giver ingen mening. har mistet alt respekt for dem. Kan sagtens forstå markedet skal have korrektioner, meen at man kører tingene op i en spids og så lader dem krakke fuldstændigt fatter jeg intet af. -
og mht. analytikerne stoler jeg klart mest på Novod, Bowers og Carsten så jeg har altid været lykkelig når det var DDB, Nordea og Carnegie som var køberere. har bare været lidt skeptisk i perioder med Nordnet som nettokøber
-
men ser ud til at DK tager rigtig godt fra idag. der bliver slugt pæne mængder fra US nu og det er spredt på flere forskellige DK banker.....
-
der vil jo uundgåeligt ske det at på et tidpsunkt bliver kursen så lav at der nok skal komme nok købere til at sluge nettosalget fra US. spørgsmålet er bare i hvilken kurs dette er
-
Det kan være det simple at Hendrikus sælger og skal have det gjort inden FDA afgørelsen. Jeg tvivler på, at han meddeler før alt er solgt - og tager den bøde der måtte komme for det. At meddele at man mangler at sælge 2,5 mio aktier er ikke positiv kurspåvirkning.
-
Solsen det giver bare ingen mening at sælge dem sådan her hvis man har 6 % af aktierne. Så ville have gøre ligesom meditor og lave en bookbulding hvis han skal sælge så mange
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind