Genmab — April 2014
-
@solsen
ingen kan sq finde konspirationsteorier omkring short positioner, onde banker, manipulation mv. som dig
mon ikke bare det er helt normalt salg og sektorroation vi ser ? 
-
sukker ja det blev godkendt i november 2013. det solgte en lille smule i Q4 2013 og har nu solgt 8 mio. CHF i Q1 2014
-
gazyva blev godkendt 1. nov - så roche burde vel næsten have den på hele markedet givet deres markedsposition og deres distributionsnetværk
-
det er vel egentlig både gode og dårlige nyheder for GEN på en og samme tid...
-
ja, de skriver BTW at de afventer svar fra EMA i midten af 2014 for gazyva
-
nok samme tidsinverval vi afventer arzerra i
-
ja JV også det jeg skriver. Det er godt at lægerne åbenbart ikke tager gazyva til sig. Det er dårligt at lægerne er så sticky med rituxan at arzerra måske også kan få svært ved at ryste træet
-
på den anden side, så har lægerne gået og kigget på arzerra siden 2009
-
enig det kan dog være en fordel at vi næste år både kan have frontline, second line og refrac + maintaince label dvs. arzerra kan markedsføres bredt i mange linjer
-
nej - der er bemærkelsesværdigt stille på alle fronter. Det kan jo også bare være almindeling korrektion tilsat til tynd mave over FDA afgørelsen
-
volumen i går var hele 3x normalen totalt uden nyheder
-
det ser ud til at US fortsætter udsalget
-
ja, den timing får han nok en del at høre for...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind