Genmab — Marts 2014
-
jeg læste engang en liste over ting man gør, når man begynder at blive gamme - det at lave en vinkælder er en af dem...
-
og tak for referencen til vinbutikken - zinfandel er en afart af primitivo fra sicilien - den er blød og venlig. Og som oftest pivstærk fordi den får så meget sol...
-
når jeg bygger mig et hus om et par år skal jeg sq have en vinkælder og det før jeg er 30

-
men det kan vel også betegnes som gammel nogle steder

-
finansielt tror jeg ikke på, at der er nogen, der laver det til en god investering - men i livskvalitet!! Den bedste overhovedet
-
og så er der lige det med god vin, at meget få sælger modnet vin. Man skal selv købe den ung, og lade den modne - derfor er en vinkælder med nogenlunde tempererede forhold absolut nødvendig.
-
ja man skal have nosser til at lade den stå nogle år før man drikker den så

-
næh - hemmeligheden er bare at have mange flasker at tage af. Så kom igang tidligt med at bygge kælderen op....
-
Jamen når genmab er i kurs 1000 om 3-4 år så køber jeg min egen vingård i Italien

-
forhåbentlig - men det er nu lidt skræmmende, at den ikke klarer sig bedre på en dag som i dag
-
men biotek får prygl i US igen i dag
-
ja det gør den. Men som novod siger, det er bare buying opportunity at den bliver sat tilbage uden news.
-
Vi har 3 uger til PFUDA og der er mega magne trickere snart, så det er nu man skal positioneres. Der er så bare en detusche kunde som ikke vil være inde
-
det er selvfølgelig altid surt at sidde på en position, der taber - men hvis vi siger at toppen var i 240, så holder GEN niveauet ganske godt ifht f.eks. pcyc
-
i dag er der handlet den massive volumen af 2 GMXAY!
-
solsen - 2 som i 1 enkelt aktie...
-
deutsche gentog i øvrigt kursmål 300 i går siger min google alert
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind