Genmab — Marts 2014
-
BTW god åbning. Vi skal have phase III godkendelsen og så er 250 forhåbentlig fortid for evigt
-
nej, det gjorde du ikke - for det er ikke noget faktuelt forkert i mine kommentarer
-
og det er på ingen måde noget du skal tage til eftertragtning. Hvis du tager det til efterretning, vil jeg være ret meget mere enig
-
det skrev jeg heller ikke. lød bare lidt sådan på royal og ham den andens kommentarer at de forstod forslaget som om at de ville vedtage et buyback og det ville jeg bare rette så der ingen misforståelser var
så laver vi os sige efterretning 
-
jeg gider på ingen måder at blive overfaldet, blot fordi jeg sidder med en faktuel gennemgang af agendaen for bestyrelsesmødet.
-
og det er jo også lidt af en begivenhed, at der er et overskud at disponere over!
-
Her er en lille nyhed! Recruiting! http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01998971?term=daratumumab&rank=3
-
Dejligt! Og snart går fase III forsøget igang. Det skrider endelig i den rigtige retning
-
jeg syntes GEN er noget twitchy i dag. Gad vide om der er en overordnet retning i udviklingen
-
haha - man kan ikke lade være med at trække på smilebåndet. Nu må nyhedstørken da snart gerne slutte!!!
-
der er gang i gmxay igen i dag. 32k handlet
-
Dara Phase II forsøget der er BTD på er opdateret. Antal patienter går fra 150 til 125. http://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01985126?term=daratumumab&rank=1
-
ved det heller ikke - kan være det er for at stramme processen til ifht de endelige resultater. Vi forventer vel at dette studie bliver basis for en FDA ansøgning?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind