Genmab — Marts 2014
-
i kan få fat i grafikkerne ved at registrere som free user - download teaching slides, men selve artiklen skal man være abonnent for at få fingrene i.
-
T-33, der er under 5 uger til
-
nope - har ikke læst artiklen. Hele konceptet giver god mening for mig. Hexagonet er en af de former, der ses oftest i naturen, idet materialet og molekylerne skal bruge mindst energi til at holde sammen ifht andre former - dermed bliver det også den stærkeste form ifht styrke og vedholdenhed
-
nemlig og så bliver CDC effekten i antistofferne forstærket voldsomt

-
Bliver godt nok spændende når Genmab begynder at rulle deres egenudviklede Hexa og Duobody kandidater ud også...
-
vi skal nok se nogle kliniske data, før markedet for alvor vil begynde at indprise teknologierne. Spændende at høre, hvad årets IND-kandidat bliver...
-
Jeg er igång med at skrive bacheloropgave om Genmab (værdiansættelse), og efter at have været passiv bruger herinde et par år, er jeg sikker på der er nogle af jer der kan hjælpe med et par spørgsmål :). Daratumumab står til en godkendelse i 2016, men det er vel i kombination med revlimid (evt. andre kombinationer)? Der er vel flere års udsigt til en eventuel godkendelse af daratumumab som enkeltstofbehandling? Og hvilke fremtidsudsigter ser i daratumumab som enkeltstofsbehandling?
-
Dara har btd i monoterapi og kan være godkendt i monoterapi i 2016 (hvis vi er snydeheldige allerede i 2015)
-
Bliver dara godkendt i mono, mener jeg der er stort potentiale for off-label brug i adskillige kombier - herunder med revlimid.
-
Markant stigning er mit bud. Du kan regne på 3mia dollars markedspotentiale med 15-20% royalty.
-
Revlimid omsætning på 4mia dollars i 2013
-
De mener at MM markedet er ca. 19 mia. $ i 2020 som Dara så skal tage en god bid af
-
Phase III studiet i kombo med revlimid er jo head to head så der ser vi nok først data i H2 2017 er mit bud. men godkendelse i slut 2015/start 2016 i mono vil forhåbentlig give off label use indtil 2018 hvor de kan få label på komo
-
mulighederne i genmab er enorme lige nu med arzerra, dara, Humax-TF-ADC på vej frem og teknologier på vej
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind