Genmab — Marts 2014
-
Så nej det er ikke positivt. Solgte og har realisteret en gevinst for at købe turboer. Nu får jeg dem så ikke og kan så tilbage købe aktier til en væsentlig højere kurs end jeg havde inden. Ikke i orden. Havde jeg behov for en bank til lån osv. havde jeg skiftet pga. det her. Men da jeg aldrig bruger dem, så gider jeg ikke besværet.
-
Okay det er ret vildt. Det må være fordi du er i KBH.... Jeg har en kassekredit på 100.000 som jeg sjældent trækker på
Det er åbenbart nok "lån" for at os jyder kan købe turbos. -
Konklusionen må være at det billigste for dig er at flytte fra djævleøen over til jylland

-
he he. Har også kassekredit på 50k som jeg bruger lidt til hvis der skal rykkes rundt på noget hurtigt. Syntes bare ikke de ser muligheden her. Hvis jeg som sælger sagde nej til ordre fra de kunder der sjældent bestiller noget, så skulle jeg have et andet job. Snakkede endda med Privatkundechef´en for KBH og der var intet at gøre. Snakkede så med en af mine andre bekendte, men han var stoppet i Spar Nord og var taget til Nykredit.
-
sådan er det at være kunde i en jysk bank i københavn og omvendt

-
Når det er sagt må du gerne et par 1.000 stk. GEN kursen har brug for det
-
biop er nok også en bedre investering på den kortere bane
-
Ja det må give en effekt når Alere falder til potten indenfor 14 dage. Har ikke fantasi til at tro at de ikke også giver sig? abbott har jo været lokomotivet bag de stridigheder
-
ja prøv spild djævlens advokat og se det fra aleres side. Hvad kan de få ud af ved at gå videre vs et forlig. Burde være slam dunk
-
spørgsmålet er for mig "blot" hvodan aftalen er strukket sammen
-
jeg er reelt ligeglad hvordan. Så længe der kommer en så er bioporto fuldstændig fri af alle patentslagsmål
-
Man skal altså heller ikke undervurdere den simple kendsgerning af BioPorto kan spare 5-10 mio. kr. årligt patent og advokathonorar, disse penge kan bruges på ekstra sælgere nu som kan skubbe gang i salget
-
ahh så meget bruger de trods alt ikke på advokater. 1 måske 2 mio max
-
i princippet er jeg også ligeglad med hvordan aftalenser ud. Selv hvis de får den gratis som Abbott synes at have fået så er POC markedet ku omkring 1% af NPV værdien af ngal marked
-
Tror du ? Mente ellers at der var et år i 2011+2012 at de direkte var ude at sige at de skulle bruge 5+ mio. ekstra i kapitla pga. øget patentomkostninger mv.
-
modsat så står bioporto væsentligt bedre overfor alere end Abbott. Så kan de hiver 10 mio upfront så vil det være vigtigt i forhold til flere kliniske forsøg
-
Men det er også vigtigt ikke at falde over hinanden i lykønskninger. Bare fordi der er indgået forlig er det jo ikke ensbetydende med at der overhovedet bliver solgt mere af produktet. De skal stadig vise os at de rent faktisk kan sælge produktet før casen bliver rigtig interessant
-
Den dag man begynder at se en VÆSENTLIG vækst i deres regnskaber af testen, så er aktien ikke til at stoppe igen
-
det tror jeg bestemt ikke for et år. Har slv brugt patent advokater og ved godt hvad de koster. Men der er meget langt op til 5 mio. Det er mere end en fuldtids ansat eksterne konsulnt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind