Genmab — Marts 2014
-
Vildt at alle analitkerne er klare til at opjustere kursmål til 300-330 men ingen af dem kan overbevise kunderne om at købe i 240 ???
-
det er vel positivt ??
-
Det er vel ikke sparnord der er idioter fordi de ikke vil sælge produkter til en person som ikke er kunde. Hvis du flyttede alt din aktivitet til SparN og gjorde den til primær bnak ville de sagtens handle med dig. Det er vel din nuværende bank som er de dumme?
-
Så nej det er ikke positivt. Solgte og har realisteret en gevinst for at købe turboer. Nu får jeg dem så ikke og kan så tilbage købe aktier til en væsentlig højere kurs end jeg havde inden. Ikke i orden. Havde jeg behov for en bank til lån osv. havde jeg skiftet pga. det her. Men da jeg aldrig bruger dem, så gider jeg ikke besværet.
-
Okay det er ret vildt. Det må være fordi du er i KBH.... Jeg har en kassekredit på 100.000 som jeg sjældent trækker på
Det er åbenbart nok "lån" for at os jyder kan købe turbos. -
Konklusionen må være at det billigste for dig er at flytte fra djævleøen over til jylland

-
he he. Har også kassekredit på 50k som jeg bruger lidt til hvis der skal rykkes rundt på noget hurtigt. Syntes bare ikke de ser muligheden her. Hvis jeg som sælger sagde nej til ordre fra de kunder der sjældent bestiller noget, så skulle jeg have et andet job. Snakkede endda med Privatkundechef´en for KBH og der var intet at gøre. Snakkede så med en af mine andre bekendte, men han var stoppet i Spar Nord og var taget til Nykredit.
-
sådan er det at være kunde i en jysk bank i københavn og omvendt

-
Når det er sagt må du gerne et par 1.000 stk. GEN kursen har brug for det
-
biop er nok også en bedre investering på den kortere bane
-
Ja det må give en effekt når Alere falder til potten indenfor 14 dage. Har ikke fantasi til at tro at de ikke også giver sig? abbott har jo været lokomotivet bag de stridigheder
-
ja prøv spild djævlens advokat og se det fra aleres side. Hvad kan de få ud af ved at gå videre vs et forlig. Burde være slam dunk
-
spørgsmålet er for mig "blot" hvodan aftalen er strukket sammen
-
jeg er reelt ligeglad hvordan. Så længe der kommer en så er bioporto fuldstændig fri af alle patentslagsmål
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind