Genmab — Marts 2014
-
konkurrencen er vel også bare naturlig - med alle de indikationer og størrelsen af patientpopulationerne. Markedspotentialet er enormt der - MM indikationen er trods alt begrænset i sammenligning
-
insidersalget ser ikke ud til at have den store effekt i dag. Mon ikke bare aktiesalgene skulle finansiere større swimmingpools til bestyrelsen her til sommer?
-
altså bestyrelsen og øvrige medarbejdere får jo ikke en mega løn på flere mio. kr om året ligesom jan og david
-
Det er derfor naturligt at de sælger warrants da det er en del af deres lønpakke.
-
Jan og David tjener derimod boksen i ren løn og har dermed ikke brug for pengene privat. Derfor, hvis de sælger skal man være obs..
-
Omvendt skal man også tænke på at alle de aktier Jan ejer pt. 545.000 har han jo købt for private beskattede midler !!!! hans snitpris er vel ca. 50-75 så det er aligevel +25 mio. i kostpris !
-
Men medarbejderne har altså lige fået 275.000 aktier. heraf vedrører Jans 50.000 og bestyrelsen ved vi har solgt 20.000 dvs. der er stadig potentiel 205.000 aktier fra øvrige medarbejdere som måske skal sælges i det åbne marked. Det kan måske trygge aktien lidt tid.
-
Det er derfor jeg på sigt håber at genmab vil begynde at køre små aktietilbagekøbsprogram der afdækker deres warrantprogrammer. det er hårdt for aktien at markedet hvert år skal sluge 500.000 aktier eller sådan fordi de ansatte sælger deres warrants
-
Genmab skal vidst tilbage under 200 igen medmindre Jan snart kommer med news.
-
Vildt at alle analitkerne er klare til at opjustere kursmål til 300-330 men ingen af dem kan overbevise kunderne om at købe i 240 ???
-
det er vel positivt ??
-
Det er vel ikke sparnord der er idioter fordi de ikke vil sælge produkter til en person som ikke er kunde. Hvis du flyttede alt din aktivitet til SparN og gjorde den til primær bnak ville de sagtens handle med dig. Det er vel din nuværende bank som er de dumme?
-
Så nej det er ikke positivt. Solgte og har realisteret en gevinst for at købe turboer. Nu får jeg dem så ikke og kan så tilbage købe aktier til en væsentlig højere kurs end jeg havde inden. Ikke i orden. Havde jeg behov for en bank til lån osv. havde jeg skiftet pga. det her. Men da jeg aldrig bruger dem, så gider jeg ikke besværet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind