Genmab — Marts 2014
-
Jeg har nu vendt sagen med min chef.
Vi er ikke i stand til at lave disse handler for dig, dels fordi det som minimum kræver et forretningsomfang på kr. 1.000.000 og dels fordi du ikke er certificeret til at handle med de ønskede certifikater.
Det kræver en Mifid test og underskrevet/godkendt af dig/os.
Du kan derfor kun handle de værdipapirer som er tilgængelig via din netbank.
-
altså nu har jeg jo godkendt en MIFID test i min netbank så kan være du SKAL gøre det
Men købte da lidt turbo til min kæreste også, og jeg er 1000% sikker på hun ingen MIFID test har taget 
-
http://finance.yahoo.com/q?s=gmxay Lidt volumen i dag
-
Bestyrelsen sælger 20.000 stk. idag
-
Nok det der kørte os lidt nedad og prægede udbuddet.
-
3 forskellige. men ingen salg af Jan
-
Bare latterlige spar nord. Du skal have formue på 1mill. De kan ikke hjælpe og vil ikke sælge de certifikater - alt for risikofyldt. Sagde så mine penge var hos nordnet og Saxo fordi deres online platform stinker. Hvilket han gav mig ret i. Ja man kan tage den test, men selvom jeg gjorde det ville han ikke sælge mig dem. Det var for tungt administrativt, de kunne ikke tjene penge på det.
-
alles mit der ruhe - t-37
-
120281 - jeg har ikke en formue på 1 mio. kr. hos Spar Nord. Men det skyldes nok at jeg har hele min privatøkonomi der
-
-
Diebolder et al. (p. 1260) show that human IgGs form hexameric structures by interacting with neighboring IgG molecules, and the complex then activates complement. Thus, IgG molecules and the complement system can coexist in the blood because complement activation will only be triggered after IgG senses a surface antigen and starts to aggregate.
-
forsidestof http://www.sciencemag.org/
-
Var det den Jan snakkede om ?
-
mon ikke det er det samme - figurene syntes jeg ved først øjesyn ligner de figurer som solsen gravede frem ifm ASH
-
Ja, det er Paul Parren der står bag. Science, jaja, ikke dårligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind