Genmab — Marts 2014
-
alle øvrige kan købe og sælge som de vil (dog ikke hvis de er i besiddelse af insiderinformation).
-
var meget tæt på at sælge dem da Jan gik i markedet efter flere penge. Det stunt synes jeg stadig er et bearish signal. Men valgteat holde og med mindre der kommer en ny stor begivenhed hvor jeg ikke forstår ledelsens ageren,så regner jeg med at holde 5-10 år endnu
-
5-10 år - det er også lang tid. Jeg er med til min. 2018 - 2020. men følger med dagligt, og som dig vurdere man jo casen løbende. Vi har ligget lang tid her i 210-250 området og tror ikke der går længe før vi er i 280-320 området. En god aftale eller godkendelse og vi er deroppe. Så skal bankerne igen ud at vurdere casen og nogen har jo stadig snakket lidt om 400kr. i best case. Håber på en 4 cifret kurs når vi rammer 2018-2020.
-
Det er i morgen, at der kommer artikel om Hexabody i en eller anden blood-journal. Det bliver spændende!
-
Apropos litteratur så har et par Genmabber redigeret dette: http://www.sciencedirect.com/science/journal/10462023/65/1
-
120281 du er sq ret vild
først vil du have aktiekredit i Nordnet, så vil du købe gearet CFD i SAXO og nu vil du så købe Turbo Bull's .. pas nu på dig selv min ven 
-
men for at besvare dit spørgsmål så har jeg handlet calls og turbo bulls flere gange i SparN uden problemer
-
bare husk at angiv et limit når du vil købe dem fordi du handler med banken direkte som modpark når det er OTC handel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind