Genmab — Marts 2014
-
alles mit der ruhe, som de siger i tyskerland. fda er forhåbentlig lige om hjørnet. Og der er ngoet med fase III resultater også. Lige nu er vi i venteposition
-
sitrep fra Polen - er kommet på et hotel tættere på Poznan. Her koster de store fadøl hele 20 kr. Prøver at se om jeg kan bruge 200 kr i aften...
-
Så blev der udnyttet warrants i genmab
-
Provenu på 27,5 mio. kr. Jan napper lige 50.000 stk. mere til beholdningen
-
Uden at sælge
-
jan har 545.000 stk
-
det er næsten lige så mange som mig
-
Jan ejer 1% ca. af hele firmaet nu
-
og han har flere warrants der er in the money
-
Det er jo de almene medarbejdere der indløser warrants for at sælge i markedet. De vil gerne have fortjenesten. Så længe Jan, David og bestyrelsen ikke sælger en eneste aktie skal man ikke være bekymret
-
Men altså. Genmab fik lige 30 mio. i kassen mere nu end de har budgetteret med... Hvad skal de mon bruge alle de mange til? de vælter jo ind
-
Der må være højbelagt smørrebrød og rød Aalborg til alle fremmødte

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind