Genmab — Marts 2014
-
Go morn. Der er kommet en update på Dara phase3. Opstart i April i sverige og Canada. http://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02076009?term=daratumumab&rank=5
-
Der er godt nok nogle interesser pt. der arbejder for at genmab ikke for alvor må gå gennem 250
-
jeg tror at praktikanten hos UBS har drukket lidt for meget gæret alpemælk og har sat sig på købsknappen - UBS har ikke været nettokøber siden lægeautorisationen blev obligatorisk
-
Jeg har ikke helt styr på kalenderen endnu, for det ser absolut interessant ud.
-
har det været posted at jeffries løfter target fra 280 til 300?
-
nej JV

-
mon også Kempen opjusterer til over 300. ? pt. har vi nordea, danske, deutsche, carnegie, jeffries på 300-330 Jyske i 220, GS i 183 og PAA i 140
-
Dog vildt at ingen af finanshusene kan finde købere nok til at trække den over 250 når nu de har så høje kursmål
-
Ingen tvivl om, at de analytikere der ligger i den anden grøft skaber lidt usikkerhed hos mange. Men alligevel burde profferne jo banke den op. Tror blot at de ikke vil køben Genmab gennem 250 DKK, idet toget derved kan køre for hurtigt. Man fornemmer køberne er der i kulissen
-
ja - mon ikke det er risikoaversitet imod alt for risikable industrier, der holder køberne væk fra biotek generelt
-
vi har jo snart PFUDA og kan potentielt få godkendelse før dvs. hver dag nu. kan være det er det der skal give det sidste skub
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind