Genmab — Marts 2014
-
well - det er ikke nemme spørgsmål, og mine svar er også rendyrket gætværk langt hen ad vejen:
-
rrms - det er helt op til GSK. Lige nu sidder de på rettighederne og overvejer om vi overhovedet skal videre. Vi fik fase 2 rrms data vistnok i oktober. Men har ikke hørt noget siden
-
dlbcl ligger i Novods begerninger til at være ca 1/4 af arzerras totale revenue - og arzerra sætter han til 110 i sit target på 330 (?)
-
ja - vores ben er noget usikre, så længe der ikke er godkendelser på. Jeg er af den faste overbevisning, at (den forhåbentlige) FDA godkendelse bliver en gamechanger. Fast cash flow, en mulighed for at blive mainstream og måske en betydende markedsandel. Det giver et helt andet schwung til selskabet
-
HTA bliver sindssygt interessant fordi den har så mange targets - ifht det GEN vi kender i dag, så kan det blive en seriøs gamechanger
-
duo og hexa virker på mig, som om det er noget længere væk - uden at jeg dog har noget belæg for at kunne sige det. Er der nogen, der har en fornemmelse af timing i de programmer?
-
en ting, jeg dog ved med sikkerhed er - at der inklusive i dag er 7 fredage til pdufa, og det virker som om FDA har en forkærlighed for at sende den slags ud om fredagen
-
Vi har jo stadig ikke fået det helt store - et regnskab, der var 15 mio bedre end ventet på buden, start af et studie vi egentlig ventede på
-
som mads pointerede har GEN nu fundet dara dosen og de store studier kommer snart rullende
-
the main event ligger stadig og venter - short term - alle fase III'erne og FDA - alle overraskelserner på duo og hexa - og long term dara og HTA!
-
og hvem ved - det kan være at GSK får fingeren ud og hjælper alle de stakkels folk med rrms
-
...men alt det ved du jo allerede. Så vi må jo bare væbne os med tålmod
-
Peter Aabo opjusterer kursmål................... !!!!!!!!!!!!!!
-
til 148

-
Men ikke noget nyt. Han traver bare videre på at DLBLC studiet med 85% sandsynlighed vil fejle og at det vil gøre selskabet ledelse fuldstændig utroværdig fordi de har fortalt arzerra er bedre end Rituxan og på niveau med Gazyva
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
