Genmab — Marts 2014
-
ja de skal jo først finde optimal dosis i alle de multi kombinationer der tester dara i. Derfor de har lavet studiet som de har. En masse små dosiseskaleringsstudier der finder rette dosis og så hopper direkte over i phase III studier
-
hvad værre er, er udviklingen i US - biotek får solide tæsk
-
der er ligefrem tale om en biotek-boble derovre. Ikke overraskende, når man ser f.eks. valution på pcyc
-
måske det nu er en fordel for "os", at så mange betragter arzerra som en fiasko, der allerede er sket...
-
vi har fået en ny spiller på banen - Johann Berenberg - tysklands ældste privatbank. Selv om de er fra 1590 er de alligevel med på cutting edge af cutting edge humane antistoffer...
-
well - det er ikke nemme spørgsmål, og mine svar er også rendyrket gætværk langt hen ad vejen:
-
rrms - det er helt op til GSK. Lige nu sidder de på rettighederne og overvejer om vi overhovedet skal videre. Vi fik fase 2 rrms data vistnok i oktober. Men har ikke hørt noget siden
-
dlbcl ligger i Novods begerninger til at være ca 1/4 af arzerras totale revenue - og arzerra sætter han til 110 i sit target på 330 (?)
-
ja - vores ben er noget usikre, så længe der ikke er godkendelser på. Jeg er af den faste overbevisning, at (den forhåbentlige) FDA godkendelse bliver en gamechanger. Fast cash flow, en mulighed for at blive mainstream og måske en betydende markedsandel. Det giver et helt andet schwung til selskabet
-
HTA bliver sindssygt interessant fordi den har så mange targets - ifht det GEN vi kender i dag, så kan det blive en seriøs gamechanger
-
duo og hexa virker på mig, som om det er noget længere væk - uden at jeg dog har noget belæg for at kunne sige det. Er der nogen, der har en fornemmelse af timing i de programmer?
-
en ting, jeg dog ved med sikkerhed er - at der inklusive i dag er 7 fredage til pdufa, og det virker som om FDA har en forkærlighed for at sende den slags ud om fredagen
-
Vi har jo stadig ikke fået det helt store - et regnskab, der var 15 mio bedre end ventet på buden, start af et studie vi egentlig ventede på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind

