Genmab — Marts 2014
-
igangsætning af fast 3 om et år er vel næsten for meget at håbe på?
-
ja det er nok lidt for optimistisk. Data kommer først i slutningen af 2014/start 2015 og det er jo kun data ved de lave dosis. de skal alligevel indrulle mange patienter / og det er jo mange forskellige former for solide tumorer, så de skal finde rigtig dosis og også finde hvilke indikationer som de vil starte at satse på
-
så hvis de starter et phase III i løbet af 2016 tror jeg vi skal være glade
-
hvis skidtet virker, så er der jo virkelig også en massiv patientpopulation at tage af. Så bliver rekruttering nok ikke så svær at håndtere
-
enig, tør bare ikke sætte forventninger for højt op ihvertfald i forhold til tidsfase. Vi ved at ting trækker ud i biotek

-
men allerede en cliff-hanger til ASH. Ikke dårligt!
-
ash kan både være humax-tf-adc og dara pivotal data. kan blive en vild ASH
-
Det kan være at vi allerede har 3. ben i vores valuation i HTA (skal vi ikke kalde den det?)
-
haha

-
på den anden side, så har vi jo set btd speede ting op helt fænomenalt
-
nå vil hoppe under dynen nu, datteren vækker mig nok kl. 5-6 ish

-
Det har været en god dag med analytikerupdates , kursstigning og darastudie
-
sov godt - det bliver spændende at følge hvordan FF vil spinne HTA til et problem...
-
var det ikke rekruttering på det fase 3 studie, som blev annonceret i morges?
-
jeg vil skyde på at den milestone er dækket i 2014 guidance allerede - så jeg har ikke de store forventninger til opjustering på den
-
GEN plejer at være rimeligt skarpe på den slags milestones - der kan være en lille smule omkring periodisering omkring årsskiftet, ellers guider de knivskarpt på programmerede milestones over året
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind