Genmab — Marts 2014
-
forrygende - og dejligt at se at GEN faktisk er i stand til at sende børsmeddelelser med nyhder
-
Der er dog stadig et stykke vej op til de 725-775 mio. kr der er guidet for i samlet omsætning for 2014. Mon ikke der er mange gode nyheder endnu....
-
Sukker David sagde jo til CC at de 250 mio. de guider for blot er udregnet som alle kliniske milestones / x antal år de forventer at modtage dem over dvs. det er ikke et konkret tal de har taget. Det endelige tal kan sagtens ende langt højere end det de har udmeldt
-
Da jeg vågnede troede jeg sq lige at pivotalstudiet var blevet færdigrekruteret
Men overgang til phase II er nok mest sandsynligt. men er det ikke også kun 100 patienter der skal ind i phase II delen? det kan de veæ gøre hurtigt
og mon ikke vi får data fra phase I delen på ASH så? -
det her du helt ret i celsius - omsætningen er præget af periodiseringer af milestones fra de store deals. Så penge i kassen vil typisk være mindre end omsæntingen. I år bliver der dog rigtig mange penge pga emissionen
-
Sukker de har også guider for 250 du har ret.
-
Min pointe er bare at David på CC siger: at de 250 ikke er kommet frem ved at de har konkret vurderet hvilket milestones de vil få i år. de er kommet ved at se på hvor mange milestones de vil få over de næste mange år og så divideret med antal år. så det faktiske beløb i år kan godt blive højere/lavere end guidiance, vi håber dog højere
-
mon ikke at evt. opjusteringer ifht milestones først vil komme sidst på året? GEN virker temmelig konservative ifht guidance efterhånden...
-
jeps. Men deutsche sælger stadig ud. Der var dog ingen vild handel i ADR igår
-
Heldigvis ser det ud til at Novods folk er begyndt at vil have aktier igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind