Genmab — Marts 2014
-
Omsætningen i aktien er helt væk og sivningen kører bare
-
Der kommer ingen nyheder. jan er taget på ferie. Er mere skuffet over alle analytikerne. De har travlt med at justere alle deres kursmål til 300+ men ingen af dem kan overtale deres kunder til at købe aktien i 230

-
også et vildt SL du kører med? alle mine turbo har KO under 200
-
Men den er lige hoppet under 50 dages glidende snit hvilket kan sende den i 220 og herfter teste 200 igen
-
Jan kommer vel også snart med en ny emission. Det er jo mega vigtigt at have over 2,5 mia. i kassen selvom man ikke gider bruge af dem
-
tror ikke vi hører noget før PFUDA
-
du kan vel bare tage nogle nye med en lavere SL ?
-
Må ærligt sige jeg er skuffet over Jan mht. teknologierne. Det kan sq da for helvede ikke tage så længe at lande den HexaBody aftale og hvad med den nye Duobody aftale? hvad med en præklinisk update ? hvad med RRMS update ? han lover et hav af ting der ikke sker.
-
well - volumen er væk, og Deutsche sælger og sælger. gad vide om der er en amerikaner, der er ved at sætte shorts gennem GMXAY?
-
jeg siger så goddag til kurs 200 igen snart. OMG !
-
Der bliver jo reelt ikke solgt meget ud. omsætningen er ikke til stede. undrer mig bare over hvor alle køberne er henne?
-
GEN er stadig en nyhedsdrevet aktie - men uden nyheder
-
ja og der skuffer jan. Hvor er alle vores phase III data. Det var min klare opfattelse af de ville komme i H1 2014 men ser ud til at både DLBLC og Maintaince nu først er i H2. Men de 2 mindre phase III kan vel godt snart have readout
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind