Genmab — Februar 2014
-
jeg var lige rundt på clinicaltrials - og kunne ikke finde nogle komboer med gazyva og idelalisib eller ibrutinib. De nye konger på markedet har vel heller intet incitament til at komme i seng med Roche?
-
JV de kombinerer sig til gengæld lystigt med Rituxan

-
Sidst jeg snakkede med IR hos PCYC lød det til at anden kohorte (phase II delen) af Ibrutinib/Arzerra kombien ville komme i 2014! De håbede på ASCO men kunne være det først blev ASH
-
og derfor skal vi i first line asap
-
nogle er mere lige end andre... Gazyva er i den grad blevet favoriseret over arzerra
-
Og så er der nogen, der har stjålet vores volumen
-
Men Roche har virkelig også udført et PR arbejde af den anden i forhold til at markedsføre Gazyva.
-
De har fået eksperter analytikere og andet til at udråbe Gazyva til det helt store. Og når noget står usagt længe nok bliver det oftest en sandhed.
-
Ja, det er en særdeles dygtig konkurrent, vi er oppe imod. Rituxan bliver også en hård nød at knække
-
Heldigvis er forventningerne til arzerra temmelig afdæmpede
-
Jeg læste gennem nogle analytikeres kommentarer fra ASH - og de nævner dygtigt alle Gazyvas fordele over både Rituxan og ARzerra, og bivirkningsprofilen bliver blot omtalt som en marginal benefit
-
men det er altså også fordi at kræftpatienter kan tåle rigtig mange bivirkninger hvis alternativt er at kræften går væk.
-
Enig Solsen. Det er Dara vi skal sælge i udlandet. Det er den historie folk vil køre. Arzerra er et komma i fortællingen.
-
Roche siger jo selv at de minimere infusion bivirkninger ved at splitte første dosis op og andre ting. Fordelen for Gen er selvfølgelig hvis 10-20% af patienter ikke kan tåle Gazyva, så er der virkelig et reelt marked.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind