Genmab — Februar 2014
-
Revlimid er også oral ikke?
-
Jeg er også lidt spændt på om vi får gang i nogle mindre phase I og II forsøg i indikationer uden MM. Især AML er interessant fordi der virkelig er unmet medical need der
-
Så hvis de kan vide gode phase I data i AML er en BTD der ikke udelukket. men kræver at de vil køre studiet
-
Desuden så har Dara jo 5 virkningsmekanismer, hvilket måske betyder at ADCC måske ikke er helt essentiel - og i kombination med Ibrutinib, hvor ADCC jo bliver sat ud af spil tegner det på mit sølle tegnebræt altså stadig som en giftig kombi - specielt når Janssen sidder på begge stoffer.
-
man kan jo håbe dara kan kombineres med Ibrutinib i eksempelvis MCL, CLL, DLBLC, FL mv. mange muligheder. Men så vidt jeg ved er Ibrutinib ikke stærk i AML, så her kan dara måske blive standard of care i et lille unmet neeed marked.
-
Helt enig, når Jannsen sidder på begge stoffer og de komplementerer hiannden godt (den ene er oral den anden intravinøs) samtidig er Ibrutinib mega stærk på ADCC hvorimod dara både har CDC, ADCC mv. så tror godt de kan komplementere hinanden
-
Spørgsmålet er bare hvornår de gør noget.
-
Men det naturlige er vel også at Jannsen har udført et enormt præklinisk arbejde siden de fik Dara. For at lære stoffet fuldstændig at kende i alle kombinationer, indikationer mv. inden de kaster penge efter store studier.
-
tja, ved nu ikke om det er godt, var vel bedre hvis der ingen konkurrenter var
Men lad os nu se til ASCO. Så får vi nok mere syn på styrken af CD38 stofferne. Morphosys må alt andet lige også have noget at præsentere der og måske Sanofi har noget i deres kombi med revlimid -
Genmab skulle så gerne kunne præsentere de sidste data i kombi med revlimid og måske PFS data fra monostudiet
-
-
hvorfor tror du SAR er mere effektivt. Er det fordi de lavede CR i deres monoterapistudiet hvilket Dara ikke kunne?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind