Genmab — Februar 2014
-
Kan vi forvente at EMA tager dræfter Arzerra i CHMP til februar eller skal vi længere hen?
-
ansøgningen røg afsted den 4. oktober - jeg tror næsten at vi skal vente lidt længere. Tager de ikke normalt +12 måneder om hele vurderingsprocessen?
-
forhåbentlig ikke for en sBLA - men OK Gazyva har vel ikke engang hørt noget endnu?
-
Og Ibrutinib er heller ikke godkendt i EU endnu. Og Arzerra vil have laveste pris, så det er nok det marked jeg tror vi vil have det bedst. i EU går man meget op i prisen
-
med de prisstigninger, der kommer fra Gazyva - og specielt fra Ibrutinib, tror jeg at de fleste kommer til at gå op i prisen. Hvor er det dog ærgerligt, at GEN og GSK fuckede sådan op på CR'en
-
Varnæs har de fucked up? Vi ved jo reelt set ikke om de kan få 49% CR med i deres label? Gazyva fik investigator CR i deres label
-
Hvis du køber aktier skal du betale kontanter , køber du CFD skal du ikke have kontanter op af lommen men skal stille sikkerhed for 50% af værdien
-
de har i den grad fucked-up. I over et halvt år lod GEN/GSK en CR på 12% stå som resultatet af fase III - der findes ikke en sjæl udenfor Danmark, der stadig tror på arzerra ifht hverken rituxan eller gazyva - og derfor roder vi stadig rundt i en helt håbløs kurs
-
og da endelig data kom frem, så var de så langt fra det tidligere udmeldte, at ingen tog notits af det. Det er helt sort kommunikation - men det gav jeg vist også udtryk for sidste sommer...
-
Magnus Heunicke kunne have kommunikeret det der bedre
-
nej JV du har ret indenfor investorverdenen. men det afgørende er jo ikke investorerne, det afgørende er om lægerne kender til de 49% og Arzerars fordeele, det er dem der skal udskrive det, hvad investorerne tænker er jo kun et problem kortsigtet.
-
120281 ja du har ret. Du skal bare huske at du jo betaler en rente af CFD'erne mens du ingen rente får af de kontanter du har stående.
-
nu ligger investorernes verden også forholdsvis tæt på min egen. Derfor ynder jeg at forholde mig til den
-
De følger altid hinanden. Vi snakker måske under 1% der kan være maks i diff.... Forskellen kan måske være at du har realtid på CFD'erne og ikke på aktierne
ellers kan jeg ikke lige se det. jeg har kurs ca. 215 begge steder. -
Det kan jeg godt se. De er købt af Morgan Stanley til 215,2 kl. 10.57.22
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind