Genmab — Februar 2014
-
tror du, at der ligefrem kan ligge en IND og gemme sig der?
-
De penge skal altså ud at arbejde, ellers giver det slet ingen mening
-
...og Zalu - er det ikke kun os herinde, der taler om den unævnelige?
-
nu vi taler om ting, der er røget under gulvtæppet. RRMS - hvor lang tid tager det, før man kan tage en beslutning?
-
hmm - så vil det sige, at arzerra er stendød i MS
-
Som jeg har skreveet tidligere så lovede GEnmab en update på autoimmune sygdomme i 2012 - her skulle det formentlig have handlet om RA. De lovede en i 2013 - her mener jeg det skulle have handlet om RRMS, mens den nu er udskudt til 2014. Lad os se om vi får nogen - jeg tvivler og ved som heller ikke hvad de så skal gå efter
-
rent kommunikationsmæssigt håndterer man vel også den slags ved at kvæle projektet og forbigå det i tavshed.
-
er glansen gået af de "rene" antibodies?
-
nu skal det hedde adc, duo eller hexa for at kunne noget - så det kan da være at Jan vil bruge pengene på at bringe de teknologier helt frem til 50/50 partnerskabspotentiale?
-
du har helt ret - ingen yderligere commitments fra GSK i 3 år, og nyhedsstrømmen fra JJ på dara siden deal har virkelig været til at overse...
-
Man skal dog ikke glemme at på nuværende tidspunkt er Daratumumab stadig lille for Janssen, men den skulle gerne vokse sig stor. Det tager den tid det tager - de skal bare ikke bliver kørt over af Celgene/MorphoSys eller Sanofi/ImmunoGen, så bliver jeg tosset

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind