Genmab — Februar 2014
-
FDA må nu gerne gøre det i dag for min skyld...
-
Det bliver spændende at se, om markedet kan bære prisen på ibrutinib, eller om den er for dyr ifht alternativerne
-
tror godt den kan bæres i USA og måske på de rigeste privatklinikker i Asien mv. Men i Europa får de det svært
-
til post ASH nævnte ham fra England direkte at de ikke kan bruge Ibrutinib der som maintaince. De kan give det til patienter der har store problemer men må så fjerne de igen når det er stabiliseret.
-
men det gør måske genmabs kommende 2. linje studie lidt irellevant. Omvendt, prøv lige at se PCYC market cap. 10 mia. $ . Genmabs er ca. 2 mia. $
-
Det vi kan håbe er at Janssen fremover til have samme tilgang til udviklingen af Daratumumab som de har haft til udviklingen af Ibrutinib
-
Jeg syntes at Pcyc's mcap er noget anstrengt ifht den markedspenetration, der kan forventes - specielt med Idelalisib i horisonten. Euforien over godkendelsen er da også til at overse - aktien endte kun 3% oppe
-
Da arzerra var end-all-be-all i blodkræft var mcap ikke engang på usd 4 mia
-
ja og nu har vi så Dara som pt. spås at blive det mest dominerende antistof i MM. pt. er analytikerne på 3 mia. $ i topsalg, men har hørt flere snakke om at det kan hæves til 5-6 mia. $ i årligt topsalg hvis de kliniske data udarbejder sig som de håbe og de får fat i såvel smoldering, frontline og kombinationerne
-
Det eneste jeg ikke rigtigt kan se er hvilken rolle Kyprolis kommer til at spille i MM. Jannsen har valgt ikke at kombinere dara med Kyprolis og Amgen betalte jo enorme summer for netop at få adgang til Kyprolis. Det er ihvertfald noget jeg vil spørge Jan om til næste Q&A
-
jeg vil nu gerne se nogle pfs'er på dara inden jeg overgiver mig helt til projektet...

-
helt enig. Men mon ikke det kommer til ASCO ? phase II delen af det første studie har kørt længe nu. Men vi kan jo også håbe at patienrne responderer så godt at de ikke kan måle PFS endnu og at det først bliver til ASH

-
ptjoh - efterhånden er det jo svært at gætte om timing. Jan kan vi ikke stole på, og ting tager afsindig lang tid. Indtil videre har dara været endnu langsommere end arzerra - og det kan vel nok skræmme en del investorer
-
tror du, at der ligefrem kan ligge en IND og gemme sig der?
-
De penge skal altså ud at arbejde, ellers giver det slet ingen mening
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind