Genmab — Februar 2014
-
Vi må ikke håbe jan har fået storhedsvanvid siden han ville have penge ind.
-
Lille og smidig og er bedre end stor og tung
-
Hvis Gen ikke får vendt dette asap klasker den sammen som før, sammen med tilliden der i takt med kursen smuldrer. Jeg har været meget positiv næsten ukuelig på Gen, men synes virkeligheden er ved at ramme - endda lidt for hårdt efter min mening. Genmab skal fodres med nyheder for at holde momentet, det havde de også lovet de ville, men det har de ikke holdt.
-
nej jeg synes faktisk Jan handler meget og emissionen er også en meget aktiv handling. At man så ikke er enig med den udfra et investorsynspunkt er en anden sag
-
der er der kommet en milliard i kassen og mange aftaler og regnskabet bærer præg af det
-
vi fik en fordobling af duo aftalen. de kan ikke lave mere. Vi har da også fået en del data. Jeg tror ikke vi kan forvente så meget mere. Genmab bliver ikke opkøbt lige nu og hvis så sker det med en meget stor præmie. Men jeg tror ikke det er tilfældet
-
man har da ihvertfald taget 10% ud af den ligning og det er rigtigt meget
-
10% af den samlede virksomheder på markedet ville have presset den højt op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind