Genmab — Januar 2014
-
Ja, man må formode at den er clearet af med FDA i forbindelse med btd, den er nok mere risky hos EMEA
-
jeg er for første gang enig med FF
-
Jeg kan ikke se, hvorfor man skulle gå ud og styrke sin position med 1 mia. kr. ekstra, hvis det blot er til den almene forretningsudvikling, for det burde de have tilstrækkelige ressourcer til, siger Jyske Banks analytiker Frank Hørning Andersen til Ritzau Finans.
-
Jeg kan heller ikke se det
-
jeg forstår ikke rigtig bekymringen - Jan har forstærket kapitalberedskabet markant, og det har kostet 2% på kursen. Som langsigtet aktionær skal vi vel bare være glade. Om han har videre planer eller ej, vil jo bare være icing on the cake
-
det kan også være at JPM/Fidelity har trængt ham op i en krog og spurgt, hvordan de kunne købe 4 mio aktier, uden at skulle ud i det åbne marked....
-
- Hvis han har en større investering i tankerne, så fint ! 2) Hvis han bare udnytter den gode situation og henter penge uden deet koster på kursen, så fint ! 3) Hvis han henter penge med den bagtanke, at BB potentialet for Arzerra aldrig blive aktuelt, så knapt så fint !
-
Det forlyder, at aka og FF er set på Parnas indtagende voldsomme mængder af stegt flæsk med persillesovs. De lider nu begge af voldsom forstoppelse, der forhindrer ubegrænset og næsegrus accept og beundring af JvWs initiativer
-
I har måske ret. Men jeg er gammel value mand. Jeg gider ikke ikke dele ud af upside
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind