Genmab — Januar 2014
-
Samlet assesment på nye farmaka 210 aktive dage + 67 lovgivningsdage. Udvidelse af indikation assesment 90dage. Ser ud til vi overhaler Gazyva indenom
-
Ikke meget nyt fra FF: https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=293256013&sourcecode=ddk
-
aktierne bliver først noterede om en uges tid - så evt §28 meddelelser kommer vel først der
-
i det mindste kan FF da skrive af fra GENs materiale
-
Ja, man må formode at den er clearet af med FDA i forbindelse med btd, den er nok mere risky hos EMEA
-
jeg er for første gang enig med FF
-
Jeg kan ikke se, hvorfor man skulle gå ud og styrke sin position med 1 mia. kr. ekstra, hvis det blot er til den almene forretningsudvikling, for det burde de have tilstrækkelige ressourcer til, siger Jyske Banks analytiker Frank Hørning Andersen til Ritzau Finans.
-
Jeg kan heller ikke se det
-
jeg forstår ikke rigtig bekymringen - Jan har forstærket kapitalberedskabet markant, og det har kostet 2% på kursen. Som langsigtet aktionær skal vi vel bare være glade. Om han har videre planer eller ej, vil jo bare være icing on the cake
-
det kan også være at JPM/Fidelity har trængt ham op i en krog og spurgt, hvordan de kunne købe 4 mio aktier, uden at skulle ud i det åbne marked....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind