Genmab — Januar 2014
-
jep - NICE i England afviste arzerra i RR pga omkostningerne. Hvorfor så tage noget, der er markant dyrere
-
PCYC runder 10 mia. $ market cap snart. alene på Ibrutinib
-
Nu skal vi også huske at RR studiet er uden kemobehandling dvs. ren Arzerra. Det er alment kendt at CD20 fungerer klart bedst sammen med kemo hvorimod kinaserne sibstituerer kemo. havde man tilføjet kemo i begge arme havde det nok set lidt anderledes ud. Det man håber i fremtiden er jo at kinase kan erstatte kemo sammen med CD20
-
Der er en virkelighed, der vil ramme PCYC. Specielt i Europa. Måske nogle udvalgte eksklusive private reimbursement organisationer kan bære den omkostning
-
Men medicaid og de europæiske sundhedsmyndigheder her deres begrænsninger mht valg af behandling
-
jep. vi snakker 110.000$ i årlig behandling i MCL
-
Spørgsmålet er om de vil sænke priserne når de går i CLL ? tror det dog ikke. Patienter der har penge selv vil nok også vælge Ibrutinib da orale tabletter alt andet lige er mere behageligt
-
jeg har i den grad stadig ikke afskrevet arzerra som en dominderende spiller på markedet
-
problemet nohype. (som også er det novo har med tresiba) at de kan få en høj pris i USA + fra private i Asien mv. Det kan bedre betale sig at tage den pris og så blive ude af resten af verden end at sænke prisen 25% for at tage hele verden
-
Ibrutinib har først for nylig startet frontline studier så vidt jeg ved, så der er vi stadig nogle år foran. Ibrutinib+Rituxan kombi kører dog allerede så det er mega afgørende at Arzerra+Ibrutinib også kommer igang i kombi så den anden ikke når at sætte sig som golden standard
-
så banker vi dem med en gang hexa-magi!
-
Dara + Teknologi er hvad vi skal håbe på tror jeg
-
Arzerra er en kortsigtet money maker

-
Humax-TX-ADC får ikke meget opmærksomhed før de første data kan komme i 2015-2016
-
well - vor mand novod har en højere DCF på arzerra end på dara
-
enig. Men jeg er også lidt uenig med ham i hans positive syn på Arzerra. personligt ville jeg trække 50 point fra arzerra tillæge 30 på dara og 20 på teknologi istedet

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind