Genmab — Januar 2014
-
jeg kan ikke lide det rigtigt fordi vi var inde i så god en gænge. Historien hang så godt sammen. Hvorfor skal vi pludselig finde en milliard? Vi har ligesom været der før
-
Jan nævner stort set hele pipelinen på nær ofa og dara
-
jeg er ret sikker på at der bliver tale om et opkøb
-
men det var med en strategi, der stak i alle retninger. GEN er og bliver biotek - og det lyder som det spor Jan og David vil følge
-
nej jeg synes David og Jan havde et flot sammenhængende projekt
-
så stopper du Biop!
-
men deres projekt var også noget langsomt
-
det synes jeg ikke. Jeg kan meget bedre lide det nye genmab.
-
hvor kan man søge det job? Jeg svinger gerne kosten på den fabrik...
-
ja jeg var sku helt usikker på om jeg var smidt ud

-
Det kan jo være, at de har fundet noget fornuftigt at kaste pengene efter
-
det må være opkøb, men hvorfor så ikke bare annoncerer det og så rejse pengene bagefter. Hvem fanden køber sådan noget kontant
-
jeg forkælede jer meget

-
det kan være et stof, eller noget distressed biotec, men enig 120281.
-
de må jo have set noget, som de er begejstrede for - internt eller eksternt. Ellers giver det her jo ingen mening
-
JKY - deres meddelelse siger blot senest 24 januar - men mon ikke vi hører noget inden børsåbningen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind