Genmab — Januar 2014
-
aaahh - ok. Tak for det sukkeralf. Har du hørt jpm præsentationen igen?
-
any thoughts?
-
Det lød lidt som om hexa ikke er så rasende langt væk - og at der vil komme den del mere doubody i løbet af året
-
jeg vil gerne til at høre en anden historie i markedet dog - Der er lidt for meget tviv om arzerra efter min smag, og det syntes at overdøve alt det andet, der foregår
-
jeg tror fuldt og fast på at godkendelser i de kommende ofa fase III'er og en stærk markedspenetration efterfølgende vil være en seriøs gamechanger for GEN og bane vejen for et helt nyt syn på dara, teknologierne og GEN i det hele taget - men det tager nok minimum et par år.
-
vi må håbe at markedet kan holde flyvehøjden så længe
-
mon HSBC hørte noget de kunne lide i går? de køber solidt ind. JPM ser ud til at være på opkøb for en stor kunde
-
Der er lige en, der har betalt kurs 264 for GEN ADR'en gmxay. Der er ikke megen volumen og spreadet kan jeg ikke lige se. Men hvorfor dælen det?
-
det er egentlig også mit gæt - men alligevel en adr handel til dkk 180k...
-
PCYC er nu steget 40% siden nyheden om RESONATE. Det er mere end GENs markedsværdi - er markedet ved at løbe amok på den aktie, eller hvad dælen sker der?
-
Lidt uddybende omkring artiklen om IgA http://embomolmed.embopress.org/content/embomm/5/8/1213.reviewer-comments.pdf
-
Ny medarbejder i Genmab har skrevet flg http://dspace.library.uu.nl/bitstream/handle/1874/286536/overdijk.pdf;jsessionid=AAC56CE9D06427C61745D50CB791EACC?sequence=2
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind