Genmab — Januar 2014
-
næh - vi mangler jo også at se bevis for det...
-
Genmab har 2 BTD. Tror jeg ikke vi kan finde mange andre der har og slet ikke nogen i nærheden af genmabs market cap
-
ja - det der RR pjat kan vi ikke bruge til noget. First line is the game
-
er du tosset!? Så skal der i den grad strammes på profitten!
-
de der regulatoriske klaphatte lader os løbe rundt i den mørke kolde sne i jeg ved ikke hvor mange år - så når man endelig rammer markedet med noget der virker, så er der pay-day!
-
Biop - den har du fanget helt forkert. Man skal altid spise den gule sne. Det kunne være whiskey
-
Vi tager da bare en BTD på Humax-TF-ADC i 6 forskellige cancerformer efter phase I
desværre er der ikke rigtig unmet medical need i nogle af indikationerne så vidt jeg kan se. -
Der er ikke meget rebound i GEN i dag. Mon markedet mangler lidt fundament i historien?
-
biotek i US rebounder ellers fint lige nu - GEN har fået sig en hæslig vane med ikke at performe
-
Hold nu op med alt det sorte mands snak hele tiden.. Der er jo kræft der ved noget om noget.. så længe Jan ikke åbner munden.. Det til at få knopper af at læse alle jeres depressions indlæg hele tiden.. hvis ikke man har noget seriøst nyt at komme op med.. så hold inde på tasterne og rejse på ferie eller køb en blomst til jeres kære

-
hvis det ikke er relevant om GENs beta er knækket ifht markedet - hvad i alverden er så relevant?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind