Genmab — December 2013
-
måske fordi de har haft et stort insidersalg på 54k aktier...
-
ja eller fordi de nåede 9 mia. $ i market cap stort set baseret på et enkelt produkt som de ejer under halvdelen af

-
men ok. mener det var 60-80 niveau jeg solgte PCYC. så skal ikke snakke, den gik jo i 130 ca.

-
hæh - syntes at Goldman Sachs handler i GEN så lidt mystiske ud. Så jeg kiggede nærmere på dem
-
Det er ikke fordi, GS handler ret meget i dag, men hver gang der kommer en stigning i kursen, sælger GS ned i udbuddet i det sekund, at kursen stiger. Det ligner en eller anden form for algoritme, de har sat igang
-
JA --- hvor er det altså sjovt.. det er jo en hel Agatha Christie vi har været vidne til her den seneste måneds tid.. det er ligemeget havor mange gode nyheder der kommer så er der nogen der prøve at dumpe kursen.. man burde skrive en bog om det i læren om aktieanalyser -:)
-
jeg tror mere den overordnede udvikling har noget med makroøkonomi at gøre. Mange penge har søgt væk fra risiko over i mere sikre ting. Se f.eks. på Novo og pharmacyclics
-
ja eller også er det sket det nye, at man ikke kan få kurser til at stige bare på forventninger, for havde det været for 5 år siden så havde kursen ligget i mindst 600.. for 5 år siden havde Genmab kun et produkt som ikke engang var godkendt og alligevel var den op i
ca. 400 en overgang -:) -
Nyt kreativt Gen initiativ: http://www.genmab.com/duobody/open-innovation
-
-
Aktieugebrevet
venter, at Genmab i løbet af 1. halvår 2014 vil præsentere "skuffende fase 3-data i 2nd line Non-Hodgkin lymfom (NHL) af typen diffust storcellet B-celle lymfom (DLBCL), hvor Arzerra+DHAP (kemoterapi) testes op imod CD20-rivalen Ritxuan+DHAP". -
-
Hvad er jeres mening af dette, jeg tænker at de fleste analytikere ved vel at den er hårfin... men det er vel ikke hele Azerramarkedet vi sætter over styr pga af dette evt fejler.."Genmab-aktien har med en markedsværdi på 11,5 mia. kr. meget høje forventninger indbygget i kursen, og markedet vil derfor straffe negative DLBCL-data relativt hårdt."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind