Genmab — September 2013
-
Der er en ting, der har slået mig - JJ købte retteighederne til dara for 55m+80m i aktier. Med den forventede kursstigning, det afstedkom har JJ prismæssigt ikke betalt noget for Dara....
-
...kunne man forestille sig, at analytikere kunne tvivle på JJs engagement i Dara på den baggrund?
-
..og kunne man ikke også forestille sig, at en GSK ansøgning for arzerra first line kunne berolige markedet lidt
-
jep, der er selvfølgelig lock up på aktierne og alt det der - jeg tænkte bare, at JJ ikke for alvor har haft muldvarpen oppe for at få adgang til Dara
-
...endnu
-
Jeg aner faktisk ikke, hvor lang tid der er kotume for i den slags deals. GSK hænger stadig fast, selv om de har betalt markant overkurs
-
dara er helt sikkert regnet ind i alle kursmål
-
så den eneste er vægtningen omkring hvor og hvornår den udfolder sig
-
den eneste der har begge indlagt i sin kurs, med en rimelig horisont og godkendelsesprocent er Novod som har 272 kursmål
-
aabo skulle skære pænt i potentialet på arzerra for at kunne forsvare 145
-
mener han indregner at de fejler i fase 3 her til december
-
det kan man sagtens. Og det er bestemt en mulighed at den ikke når primary endpoint, hvorfor man så ikke regner med godkendelse, hvilket Aabo så heller ikke gør
-
i gamle dage (før 08) sagde vi at fase 3 var 75% sandsynlighed. Jeg kan huske at jeg har set noget primary endpoint statiistik. Og det er ikke 75% der nå det. Men når man er kommet så langt i kræft så er det mere end 50% vil jeg tro.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind