Genmab — August 2013
-
Det er på PI som det er i livet. Man kan få masser af nyheder alle mulige steder. Det der er værd at holde fast i er de engagerede mennesker man kan være enige og uenige med, men som beriger en og gør en klogere. Jeg holder meget af de kritiske spørgsmål.
-
løgner, mavesur, mudderkaster, stik piben ind, kick af at være på tværs, børnesur, ikke sat sig ind i tingene, for meget - er blot nogle af de sprogblomster, jeg har samlet indenfor det sidste døgn
-
Desuden har der været flere opfordringer til at fortrække, investere i andre ting og generelt holde min kæft
-
lidt sjovt at tænke på, når jeg nu nok er den allermest bull på den aktie jeg har forsøgt at spytte lidt liv i diskussionen af....
-
ja. den fik ikke så meget på et fint regnskab, som jo sådan set bekræftede at de har styr på biksen, men den store trigger nu ligger stadigvæk i dara udrulningen
-
-
ser rigtigt godt ud synes jeg, men skal lige number cruncher. Men 74% vækst i ebitda er godt. Frit cashflow på 29
-
The announced expectations for 2013 are being maintained, and Columbus expects revenues in the level of DKK 900m and an EBITDA in the level of DKK 60m.
-
jeg købte sku så nogle flere i 2,42

-
lidt malurt: Vi har i første halvår 2013 oplevet vækst i salget af vores egen software på 4%. Den stigning er lavere end forventet men skal ses i lyset af en generel tilbagegang i tredjeparts- softwaresalget på 12%.
-
så kom mr. market med

-
solgte den nye posiion i 2,56...
-
og 2,57
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind