Genmab — August 2013
-
dara ert indenfor 2 måneder, det better jeg på
-
BLA?
-
nej selve udrulningen og milestones
-
Vi ved at det kommer - det er bare et spørgsmål om timing. For mig er GSK & BLA det store dyr i åbenbaringen
-
ja
-
Topchefen: "Helt klart potentiale for ny opjustering"
Antistofselskabet Genmab opjusterede i dag forventningerne til både driftsresultatet og omsætningen for hele året. Men det bliver sandsynligvis ikke den sidste opjustering i år, lyder det fra topchefen.
(medwatch.dk)
-
Roche havde data på GA101 den 16 maj, fik accept 2 juli, og fik btd og priority review med action date 20 december
-
Genmab guider aldrig for potentielle milepælsbetalinger,
-
øhhh, nej ikke under Jan & David
-
... og nu siger Jan, at data viser sig superior til ga101
-
hvis Roche/Genentechs tidsplan skulle passe på Arzerra, så skulle ansøgningen have været sendt for 3-4 uger siden
-
jep men arzerra ansøgningen tager noget kortere tid da det er en BLA og ikke NDA. BLA er normalt 5-6 måneder og NDA med priority review 8 og uden ca. 11
-
Men enig JV, GSK har været langsommere end Roche overall her, men Roche kender også dette område ud og ind
-
men ingen bet på, hvornår GSK får indsendt ansøgningen?
-
jeg prøver at gafle mig ind på betydningen af termen "coming months" som GEN/GSK brugte ifm fase III data ultimo maj
-
tilsyneladende formåede Roche at lave ansøgningen i løbet af 6 uger. Kan det have sin rigtighed?
-
Genentech: 404 Page Not Found
Breakthrough science. One moment, one day, one person at a time.
(www.gene.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind