Genmab — August 2013
-
og på baggrund af de data konkluderede man, at arzerra ikke havde så kraftig en virkningsprofil som GA101
-
ja det er bullshit i mine øjne
-
men de kloge (sukkeralf, troldmanden - og GEN selv) siger at det er helt hen i vejret at sammenligne HR for de forskellige studier
-
Som jeg hørte Winkel, var hans udtalelser om data på minimal residual disease et svar på den kritik
-
hver gang vi går ind i det spil, så taber vi bigtime, det gælder hver vej.
-
Det er derfor jeg så mega gerne vil have svesken på desken - så vi kan få noget klarhed
-
jeg ved godt at det er godt at være skeptisk, men Jan har gang på gang vist at det er ham der har forstand på det her
-
hvis han siger at arzerra er det cd20 stof, så tror jeg på ham
-
forhåbentligvis...
-
zaluzaluzaluzaluzaluzaluzaluzalu
-
han tog røven på os med daratumumab. hold kæft hvor det vildty
-
zalu var zalu. men det var fase 3 NHL der tog os med bukserne nede
-
av ja - den var heller ikke god. Vi trænger til noget FDA godkendelse af nogle ting. 2009 er efterhånden laaang tid siden
-
ja. lad os nu få den udvidelse. 1st line + 2nd line
-
det får vi indenfor et år
-
de kan ikke blive ved at behandle folk med muselort. Det er et nyt årtusinde
-
no more rat crap. lets get the real deal
-
nogen bet på, hvornår GSK sender BLA afsted?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind