Genmab — August 2013
-
nej han ligger mest bullish og de andre har fulgt genmabs guidance, han har insisteret på at ligge betydeligt højere
-
hvad mon vores gode ven Peter Aabo har at sige.....
-
hans 145 er vel bredt funderet på et arzerra flop
-
ja sådan læser jeg ham også
-
det er lige det, jeg er så spændt på. Vil Jans små kvæk kunne ændre konsensus blandt analytikerne - og her tænker jeg mere på dem fra schweitz, tyskland og US
-
for de satser også på arzerra som niche
-
Det er også det, jeg er bange for - på den anden side, så virkede det lidt som om tallene for Hazard Ratio var nok til at afskrække dem tilbage i maj/juni måned
-
det tror jeg også. De begynder først at opjusterer når den er godkendt og derfra kan der sagtens går en del kvartaler hvor analytiker holder fast
-
jeg synes GA101 har fyldt det hele den seneste tid. Hvis de kan få bugt med den på ASH, så er meget vundet
-
Hazard Ratio - issuet forstod jeg aldrig
-
det er også en langhåret diskussion. HR er et relativt mål i pivotalstudiet mellem kontrolarmen og medikamentet. Der var flere, der begyndte at sammenligne tallene for HR på GA101, Rituxan og Arzerra
-
tallet kan måle enten dødelighed i studiet eller i mindre hyppige tilfælde risikoen for tilbagefald. Der er en wikiside på den her - http://en.wikipedia.org/wiki/Hazard_ratio
-
jeg bliver aldrig så klog, det har jeg endeligt erkendt
-
og på baggrund af de data konkluderede man, at arzerra ikke havde så kraftig en virkningsprofil som GA101
-
ja det er bullshit i mine øjne
-
men de kloge (sukkeralf, troldmanden - og GEN selv) siger at det er helt hen i vejret at sammenligne HR for de forskellige studier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind