Genmab — August 2013
-
Så bed JV om at stoppe med at fabrikere falske posts, eller bede ham sætte sig ind i en aktie før han kommenterer på den. Man sætter jo heller ikke en folkeskoleelev til at undervise i atomfysik !
-
hvis det fortsætter med det her mudderkastning som ikke har hold i virkeligheden bør AKA træde i karakter fremadrettet.. har altid syntes det var dejligt at kigge i chatten på Proinvestor hvor det for det meste foregår i en sober og konstruktiv tone og det håber det jeg det blir ved med.. TAK !!!!
-
tror ikke det er den der er bønne, for denne tråd diskuterer netop ikke fremadrettede begivenheder, men dvæler ved fortiden. At nogle så ikke husker fortiden så godt er en anden sag. Men tror det er bedst at lukke debatten nu. Og rigtig celcius. Aka bør klart træde i karakter når nogle opdigter falske påstande mv. bare for at få opmærksomhed
-
øøhh .- er det mig, der skriver posts, der ikke har hold i virkeligheden? Nævn et, der er faktuelt forker.
-
Givet at de 80m i provenu ikke var til markdspris - men det var nu engang størrelsen på provenuet
-
Der er en række forhold, jeg gerne vil have styr på i GEN - og den her chat opfatter jeg som en god måde at strukturere og skærpe min opfattelse på.
-
Så tak for hjælpen
-
haha - man, jeg er ikke kun pirrelig op til regnskabet
-
Der er ikke meget udbud tilbage nu - og de store "skræmmeblokke" ser også ud til at være forsvundet
-
kunne måske godt tyde på at nogen alligevel har lidt forventninger til i aften
-
en stille forventning - omsætningen er ikke sønderrivende
-
jeg har ingen forventninger rigtigt. men hører gerne forventningerne
-
altså selskabets

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind