Genmab — August 2013
-
indenfor et år er man i det brede marked
-
-
jeg tror at nøglen ligger i det rå cashflow - se blot hvor dårligt GEN har klaret sig igennem en ellers euforisk sommer
-
og det oven i købet på baggrund af tilsyneladende gode fase III data...
-
nogen bud på indsendelse af BLA - og evt action date fra FDA?
-
uha, det er der lang tid til
-
frem til da er det Daratumumab milestones der skal drive værdien frem og det tager åbenbart pænt lang tid for Johnson
-
om ikke andet, så ser det ud til, at vi er ved at få vores volumen tilbage. Sikke en sommer
-
lidt vil jeg mene - er det ikke meningen at høj-beta aktier skal stige mere end markedet? Eller misforstod jeg min CAPM radikalt?
-
-
hvad dælen er der med GEN i dag? Den twitcher i startblokken som en 100m løber lige før han tyvstarter
-
...mon det er din video, der rykker ved kursen, sukkeralf?
-

-
taler gutten i øvrigt om et BTD program i NICE regi?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind