Genmab — August 2013
-
Det er du ikke den eneste, der er - nu har vi ventet på Godot i 10 år uden at blive meget klogere
-
og selv når vi bliver klogere, så bliver vi ikke meget klogere - for verden har ændret sig i mellemtiden, og vi har stået stille
-
hæh - forventningerne til aftenens H1 er til at overskue
-
ja de er vist i store træk 0
-
mindre end det næsten - omsætningen er helt væk. Det er på tide at Winkel åbner for sin sorte boks
-
ja. det er ved at være tid
-
Jeg har gennemlæst chatten fra i går - og efterhånden får jeg overbevist mig selv om, at vi skal se noget håndgribeligt og værdifuldt fra Winkel/Eatwell - de har haft et free ride indtil nu
-
Så nej - jo mere jeg tænker over det - jo mindre har GEN management egentlig givet os siden Lisa
-
Hvad jeg investerer i eller ikke investerer i, er irrelevant.
-
GSK dealen blev slagtet
-
fabrikken blev foræret bort
-
Dara dealen er måske en ren foræring til JAnssen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind