Genmab — August 2013
-
Det er helt tilladt at være uenig med mig. Jeg forlanger ingen loyalitet overfor mine argumenter. Men jeg mangler altså stadig at se noget, der på en eller anden måde peger frem mod noget cash flow. GEN har produkter på markedet, men de præsterer bliver overhalet af konkurrenterne - og klinikken giver ikke det helt store i form af milestones. Dara har været bemærkelsesværdig "indtægtsneutral" de sidste 12 måneder
-
Men hvorfor hører vi ikke noget om det? Vi fik et meget konservativt guidance for 2013 - og der er absolut ikke overrasket positivt endnu
-
- men hvor mange indtægter har vi set på dara det sidste år? Vi har feks fået en BTD uden at det har givet anledning til nogen form for indtægter
-
Der bliver skabt bemærkelsesværdigt få omsætningskroner i mine øjne
-
forhåbentlig - indtil videre er GENs resultater skabt gennem grønthøsterbehandling af omkostningssiden. Jeg vil snart gerne se beviser i plussiden.
-
I øvrigt så var BTD introduceret før Dara-aftalen
-
"Breakthrough Therapy Designation" was introduced by the FDA as part of the 2012 FDA Safety and Innovation Act (FDASIA) on July 9 of 2012
-
for at sætte det lidt hårdt op - har vi så smidt guld på gaden, eller ligger der en opjustering og venter pga ekstra milestone?
-
dara fik btd omkring 1. maj
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind