Genmab — August 2013
-
ved den her lave volumen, så kan vi vist ikke forlange det helt store - MSI solgte aggressivt ned budet og bombede prisen. DB holder sig i det mindste omkring de 170
-
jeg tror, at vi bliver stående i stampe indtil der kommer flere nyheder. Fase III cll står stadig underligt alene og blafre i vinden.
-
Det er nu også på tide at Winkel får fingeren ud - year of data and deals har været noget af en skuffelse indtil nu
-
Den langsigtede værdiskabelse i selskabet er til at overse. Selv efter det sidste års tids stignigner
-
det må være den suverænt største lærdom vi har fået ud af lex GEN...
-
Vi skider ikke samme årti, som vi trækker bukserne ned.
-
Det er ca 2 måneder siden vi fik fase III data - og usikkerheden om arzerra i front line er større end nogensinde. For en virksomhed, der skaber værdi gennem nyheder, så er det i mine øjne temmelig svagt
-
Indtil nu er GEN en investering, jeg aldrig skulle have lavet - og Winkel gør ikke meget for at bevise det modsattte
-
Usikkerheden er større end nogensinde før - og kursen er mildest talt ikke imponerende efter 10 års arbejde
-
comeback sker jo kun pga et voldsomt og overdrevet fald - det er trading, og har i mine øjne intet med værdiskabelse at gøre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind