Genmab — August 2013
-
og doseringen er 2,300 mg for en fuld behandling
-
Prisen for arzerra er dermed USD 50/mg
-
og vi fik en god afslutning på en dårlig dag - har vi mon set bunden på GENs individuelle fald?
-
Altså Ibrutinib og Rituxan er jo gået igang med phase III kombi i first line CLL. Så GSK skal altså virkelig ud af busken her snart! Tror heller GA101 kombineres med hverken Ibrutinib eller Idealisilib, det er bare for giftigt. Men Arzerra er jo heldigvis i phase III med Idealisilib
-
Ibrutinib har vist lidt bedre resultater end Idealislib, men faktisk ikke meget bedre. Så måske Arzerra/Idealisilib kan slå Rituxan/Ibrutinib ... Jeg vil dog stadig helst være på den sikre side og køre et phase III med Arzerra / Ibrutinib
-
i har nu begge ret. men ROI jeg skrev først den var i grøn, EFTER jeg havde skrevet in the money. Og pete har ret fordi jeg købte netop put optioner med strike over markedskursen
-
Ibrutinib + ofatumumab fase 2 data i CLL må snart være på trapperne, det kunne potentielt sætte skub i ofatumumab igen. http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01217749?term=ofatumumab+ibrutinib&rank=2
-
ja, den må være lige op over - spændende om det kan starte en diskussion om den nye guldstandard og få Ga101 lidt ud på sidelinien
-
mon ikke at de holder hesten indtil data er inde? Der kunne evt. også være noget med godkendelse i first line for partneren - om ikke andet, så er Pharmacyclics studie voldsomt interessant
-
mon der er nyheder på vej - eller endnu et m&a rygte i kullissen?
-
det er et bredt funderet indkøb - så jeg tror heller ikke rigtigt på noget specifikt
-
jeg undrer mig over at vi midt i højsommeren kan komme over 200K i omsætning inden kl 14.
-
jeg tror der må være noget på vej
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind