Genmab — August 2013
-
men vi har jo fået hele balladen på GA101 - oven i købet for laaaang tid siden
-
i øvrigt er jeg stadig positiv på GEN...!!! Jeg vil bare ikke fanges i samme situation som for 5 år siden
-
de har jo BTD - mon det er nødvendigt for dem?
-
jeg kan se, at sukkeralf havde fat i Roche for at få specificeret hvad BTD engentlig var for en label på GA101 - er det ikke first line cll?
-
eller er vi stadig usikre på det?
-
men det er jo first line, der er de "store dyr" i vores åbenbaring - i hvert fald der hvor patientmassen ligger
-
jeg prøvede at lave en hurtig søgning på de indikationer, hvor vi får fase III i løbet af det næste års tid
-
måske det egentlig er mere egnet til et indlæg...
-
men hurtige data på patientgruppen er - baseret på USA - FL: 18k pa, CLL: 16k pa, B-cell Lympoma: 22,5k
-
det skulle være nye tilfælde
-
men sukkeralf taler om at den nye guldstandard kan blive kombi med xxx og ibrutinib - i øvrigt nok ikke en billig kombo...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind