Genmab — Marts 2013
-
De har holdt science seminar igår. Blandt andet med Torben Plesner. Så det er daratumumab fokus
-
regner med at dara går i fase 3 allerede i år
-
og at forskninsprogrammet bliver massivt
-
selv tak. Jeg kan desværre ikke give jer den hele for så tørrer kilden ud
-
So nice!
-
ja det er gået lidt for stærkt. Men om 3-6 måneder får de anledning til at justere dem igen
-
det er ligesom dara estimaterne der skal give dem mulighed for at forøge estimaterne for alvor.
-
men som analytiker skulle man jo også helst være lidt på forkant med markedet, fortsætter kursen i samme tempo, så overhaler vi snart selv de mest optimistiske estimater. Jeg tror ikke vi er færdige med at se stigninger i genmab, tror faktisk godt vi kan ramme 150 uden at vi behøves at få nogle nyheder til at løfte os..
-
ja jeg bliver tilstadighed overrasket over hvor stærk den er
-
nej vi skal gerne have +200K dagligt. Og det vi ser idag er nok at nogle institutionelle køber sig ind i historien på baggrund af igår
-
and there is more to come
-
Bas har stoppet dara behandling
http://www.sibbing.com/blog/en/tag/daratumumab-en/ -
ja det er kedelige nyheder for ham.
-
glem det pete. du skylder big time for al den profit vi har givet dig
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind