Genmab — December 2012
-
hvis jeg var roche så havde jeg købt dem
-
Som jeg ser det er eneste mulige køber af Genmab pt Janssen - og grunden til dette er alene DuoBody. Hvis teknologien bliver den førende eller en af de førende er det jo af stor værdi, at forhindre andre i at bruge den. Men jo flere Genmab lukker med ind des mindre sandsynligt bliver det - og det er måske Genmabs ønske !
-
GSK kunnr da også sagtens have været køber til det, men de kørte under anden strategi dengang
-
men jeg anser alt dette for værende lukket. Janssen og GSK holder hinanden i skak og andre ude. De sælger ikke et guldæg for småpenge til en konkurrent
-
så hvis ellers casen kan udfolde sig over de næste 5 år, så bliver vi ikke snydt på værdisætningen
-
eller pludseligt overtaget ved en lav præmie
-
jeg tror ikke der kommer bud på genmab før om 3 år max og der er kursen en helt anden. Vi får vores investering i fred. Kan klinikken præstere og arzerra rulles ud, daratumumab ligeså så ligger vi pænt over intro kursen til den tid
-
jeg tror ikke d. 17 kommer til at handle om noget financial
-
@plex - jeg har ikke postet det endnu. Skal lige have et svar fra hende på et andet spørgsmål først.
-
sukker du lyder virkelig virkelig begejstret fra Duobody. I like
-
solsen jeg tror de venter med at haircutte fabrikken indtil sidste blodsdråbe. Men omvendt sparer vi da 50 mio. kr. om året i omkostninger til den i fremtidigt cash flow
-
det er jo også værd at tage med
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind