Genmab — December 2012
-
det bliver en vild mandag hvis de begynder at sige tosset ting om pipelinen
-
Det som giver troværdighed er at nu er den nedskrevet,og presset på at afyttre den mindsker,om det bliver i jan. eller okt blir ikke så vigtigt. Fokus flyttes til pipeline ,hvilket er helt korrekt !
-
Ahh
, jeg går nu meget op i om jeg skal give 78 eller 88
-
enig I det Fiske. Men idag syder vi altså
-
og ærgrer os over at aktien skulle ned i 74.......
-
eller var det 72 .....

-
Ja der er kun sydning idag
-
så må vi se med mandagen
-
der er video på vej før jul
-
måske kan det få kursen i 83?
-
Alene rygtet om en ny video har i nyere tid fået aktien til at falde, så mit håb om 75 fik lige et spark opad
tak aka, glæder mig til den -
Åhhhh- neej ,nu gik det lige så godt .....kurs 75,- here we come ..... Så er det bare at hugge til
-
Ordren er lagt ind
-
den bliver lang
-
Gæt på luk i dag? 83,10
-
volumen er gået i stå
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind