Genmab — December 2012
-
det er helt tydeligt at markedet ikke længere kan værdiansætte biotek udfra pipeline
-
der var iøvrigt en udemærket artikel på medwatch omkring bioteks problemer med deres finansieringsmodel
-
its broken.
-
Trængt venturemarked under opbrud
Biotekfirmaer skal lære at bevæge sig i et helt anderledes marked for risikovillig kapital, for de nuværende strukturer er under opbrud. Det oplever chefen for Ernst & Youngs europæiske biotek-division og direktøren for det danske biotekmiljø COBIS.
(medwatch.dk)
-
Når jeg siger "kun" er det dog lidt en polemisk provokation, fordi jeg selvfølgelig med interesse følger den kliniske udvikling. Så det er mere for at pointere at jeg tror at kursen først for alvor bliver løftet når cashflowet og overskud løftes.
-
Alle aktier værdiansættes jo ud fra cashflow og overskud .. Nogle er bare mere nuværende overskud hvor andre aktier er mere ifht. potentielle fremtidige overskud. og det er jo nok derfor at Genmab er steget så meget i år. Både fordi de har fået meget cash ind i år men også fordi at de med daradealen og duobody aftalerne jo har fået mange potentielle cashflow penge i milestones ind som markedet stille og roligt begynder at indregne
-
Men så længe vi begge 2 er mega bullish på casen er det jo ikke så vigtigt af hvilken grund vi er det

-
jeg synes jo det er mere interessant hvorfor man er uenige, end at man er enige. Det giver perspektiv på casen.
-
Enig aka. Men vi er jo reelt ikke uenige omkring genmab. Vi fokuserer bare på forskellige ting
-
netop
-
@gen.co kun MLI på banen
-
det er dejligt.
-
blev lige handlet op i 85
-
relativt tidlig milestone er det ikke?
-
jo meget. Og tænk det er kun for 1 program
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind