Genmab — December 2012
-
luk i day high. 82,55.
-
bliver lidt interessant at følge ugen ud. Det kan måske godt være tegn på en solid bunddannelse
-
men den springer først efter 120 er mit bud
-
den skal have en mcap på + 1 mia usd før de store begynder at interessere sig for den. Nu er det bare first movers der er på vej ind
-
genmab kvalificerer sig let som en af verdens 3 mest interessante biotek selskab efter min vurdering
-
du skal måske spænde buksen ud efter d. 17 december.
-
Genmab will discuss daratumumab and ofatumumab data presented at the 2012 Annual Meeting of the American Society of Hematology (Dec. 8-11), plus other products and updates on our proprietary technologies on Dec. 17 at 2PM GMT / 3PM CET / 9AM EST.
-
update på duobody. Det er jo ikke fordi markedet har lagt så meget ind i kursen på de mange milliard potentielle duobody indikationer. Så han må meget gerne give lidt input til os der
-
lidt kryptisk har man lov at være. Det betyder at jeg tror at kursen er højere den 18. dec. end den er den 17
-
ja, men jeg vil rigtigt rigtigt gerne høre noget firm guidance på fiscal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind